חקר שווקים טכנולוגיים

מה לומדים בקורס?

קורס חקר שווקים דיגיטליים יחשוף את הסטונדטים למחקר שיווקי הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט המעשי. הקורס יתמקד בכלים הרווחים ביותר לחקר שווקים בעצרתם ניתן לאסוף נתונים על הסביבה השיווקית. הקורס יעניק לסטודנטים מסגרת עבודה בסיסית שתאפשר יישום על מוצרים או שירותים ניתנים.

בתום הקורס תוכלו לבצע חקר שווקים בעבוד שירות או מוצר הרלוונטי אליכם בעזרת מספר כלים שתלמדו בקורס:

  • ניתוח נתוניי מחקר משני שנעשה על מוצר או שירות מסויים
  • לתכנן סקר המיועד ללקוחות פוטנציאלים בעובר מוצר או שירות מסויים
  • לנתח תוצאות סקרים
  • ביצוע ראיונות עומק עם לקוח או רגולטור משמעותי בשוק הרלוונטי לכם
  • להעריך גמישות שיווקית בעבור מוצר או שירות מסויים
  • לתכנן ניתוח וניסוי מבוסס חקר שווקים

הנושאים המרכזיים בהם מתמקד הקורס הינם:

ספר מומלץ אשר מלווה את תכני הקורס:

Churchill, G.A. (2001). Marketing Research: Methodological Foundations, The Dryden Press. 8th edition. 

פרטי הקורס:

מספר השיעורים בקורס: 5.

משך הקורס: חיבור של משכי זמן השיעורים.

משך שיעור ממוצע:

ידע מקדים נדרש: היכרות עם תוכנות ביצוע סקרים כגון Google Forms, ServerMonkey.

עלות הקורס: מאחר וכרגע התכנים באתר מתעדכנים בהתאם לסמסטר במוסדות להשכלה גבוהה הגישה לתכני הקורס ניתנת בחינם. יש למלא את פרטיך בטופס הזה ונשלח אליך את תכני הקורס או השיעור בהקדם.

מרצה הקורס: ד”ר אוהד שקד, תוכלו לקרוא בהרחבה על פעליו כאן.

תוצרים לדוגמא

להלן כמה תוצרים של סטודנטים מהעבר:

סרטון דוגמא משיעור

להלן סרטון מאחד השיעורים. כל שיעור מלווה הן במצגות, הן בסרטונים והן בליווי.

בניית סקר לבחינת הצעת ערך

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

הזמנת גישה לקורס או שיעור
פרטי הפונה (חובה למלא)