תכנון גאנט תוכן

*האתר נמצא בשלבי בנייה ולכן התוכן בו ראשוני ועולה לאתר בהדרגה. בשל משבר הקורונה בחרנו להעלות את התכנים, על אף שהם ראשוניים, על מנת לתת מענה לשינויים המהירים שהביא איתו המשבר.

שיעור זה נכתב ומועבר על ידי ד"ר אוהד שקד

🎯 מטרת השיעור:  להכיר את הרעיון והרציונאל הבסיסי של בניית גאנט תוכן בשיווק דיגיטלי בעל חשיבה אורגנית.

📚 שיעור זה עובר במסגרת הקורסים הבאים:שיווק דיגיטלי מתקדם - חשיבה אורגנית, ותוכן דיגיטלי

📝תוצרי השיעור: לאחר סדנה זו, יכתבו המשתתפים גאנט ראשוני עבור הפרוייקט שלהם.

🕒 משך השיעור: מפגש אחד של שלוש שעות.

על מה מבוסס גאנט?

בשלב ראשון צריך לקחת בחשבון שגאנט חייב להיות מבוסס על הלקוח / משתמש שלכם ומבוסס על המטרות העיסקיות שלכם, כמו גם לבדל אתכם מהמתחרים שלכם. לכן, אם אחד מהתחומים הללו לא נהירים לכם עד תום אנא עברו להרחבה עליהם בקורסים / שיעורים אחרים וחיזרו לקורס זה העוסק בתכנון גאנט.

מה זה אומר גאנט תוכן?

גאנט תוכן בסופו של תהליך הוא בעצם סידור של התכנים שאנו רוצים שיעלו, מהותם, והמבנה שלהם לצד תכנון מבנה של זמנים ותאריכים. הפירוט והשאלה מה מופיע בתיאור התכנים, כמו גם מה היא רזולציית הזמן הנכונה ביותר משתנה מפרוייקט לפרוייקט לפי המאפיינים שלו. הגאנט הוא כלי לתכנון, להסברים, לעבודה של אנשי הצוות שלנו ולעיתים הוא גם כלי בקרה על העלאת התכנים. המטרות שלו – האופי של הפרוייקט כמו גם שיטות העבודה של מנהל פרוייקט התוכן – משפיעות גם השאלה באיזה פלטפורמה הגאנט יכתב. על כלל הנושאים הנ”ל ידובר בסדנה.

זוהי רק טעימה מהקורס כולו, תוכלו לקבל גישה לכלל תכני הקורס באמצעות הזנת הפרטים שלכם בטופס הזה.

לכלל השיעורים בקורס ניתן להיכנס לעמוד שיווק דיגיטלי מתקדם – חשיבה אורגנית.