חשיבה אורגנית בשיווק דיגיטלי: ערוצי הפצה

*האתר נמצא בשלבי בנייה ולכן התוכן בו ראשוני ועולה לאתר בהדרגה. בשל משבר הקורונה בחרנו להעלות את התכנים, על אף שהם ראשוניים, על מנת לתת מענה לשינויים המהירים שהביא איתו המשבר.

שיעור זה נכתב ומועבר על ידי ד"ר אוהד שקד

🎯 מטרת השיעור:  סקירה קצרה של ערוצי הפצה שונים לשיווק דיגיטלי אורגני על מנת להבהיר את העובדה שאנו מסתכלים על כל פלטפורמה בצורה שונה, מיעדים לה תפקידים שונים ובוחרים האם לעשות בה שימוש או לא על בסיס מטרות שיווקיות שונות.

📚 שיעור זה עובר במסגרת הקורסים הבאים:שיווק דיגיטלי מתקדם - חשיבה אורגנית, תוכן דיגיטלי

📝תוצרי השיעור: בסיומו של חלק זה בסדנה, יבחר המשתתף את הפלטפורמה או הפלטפורמות בהן יפעל לטובת הפרוייקט שלו.

🕒 משך השיעור: משך חלק זה הינו שיעור אחד של שלוש שעות.

למה חשוב לבחור את הפלטפורמה הנכונה? או הפלטפורמות הנכונות?

לכל פלטפורמה דיגיטלית ישנם מאפיינים שונים, המשפיעים על הצורה בה המשתמשים פועלים בה. לכן כשאנו בוחרים ערוץ פעולה עלינו לנתח את הפלטפורמה ולברר האם קהל היעד שלנו נמצא בה, האם אופיה מתאים למטרות השיווקיות שלנו ובמידה וכן, לנסות להבין האם צורת הפעילות בה, החוקיות והאלגוריתם שעומד מאחוריה מתאים לנו ומסתדר לנו במטרות השיווקיות שלנו.

זוהי רק טעימה מהקורס כולו, תוכלו לקבל גישה לכלל תכני הקורס באמצעות הזנת הפרטים שלכם בטופס הזה.

לכלל השיעורים בקורס ניתן להיכנס לעמוד שיווק דיגיטלי מתקדם – חשיבה אורגנית.