תוכן דיגיטלי ושימוש בלינקים
אנא צפו בסרטון – שעוסק בהבנה של המהפכה הגדולה של הלינק, שהוא המהפכה הגדולה ביותר של הדיגיטל בהיבט המידעני שלה. כולנו צורכים בעזרתו תוכן, אך כשאנו מייצרים תוכן, רובנו חושבים עליו עדין בצורה טכנית ולא בצורה תוכנית.
The request cannot be completed because you have exceeded your quota.
תוכן דיגיטלי ומפהכת המידע שיצר ה”לינק”
מטלה 4 – להבין שימוש בלינקים. עבור לעמוד זה, אנא ספור כמה לינקים נמצאים בעמוד? איזה סוגי לינקים (לינקים בגוף התוכן, תפריט, קריאה נוספת, ניווט בעמוד…)? נסה לדמיין את עמוד זה ללא כל אותם לינקים – איך חווית השימוש הייתה מושפעת?
תוכן דיגיטלי ומדיה עשירה
אנא צפו בסרטון הבא – שעוסק בחשיבות השילוב בין מדיות שונות בתכנים המופקים עבור תוכן דיגיטלי.
The request cannot be completed because you have exceeded your quota.
תוכן דיגיטלי ומדיה עשירה
מטלת חשיבה 5 – מדיה עשירה אנא הסתכל על לינק זה, אילו מדיות משולבות בעמוד מלבד טקסט? כיצד הן תורמות לעמוד? האם הייתה משתמש במדיות נוספות אחרות לתוכן?
תוכן דיגיטלי ו”אין סוף”
אנא צפו בסרטון – שעוסק בהבנה של הפיכת עורכי התוכן היום לעוסקים בארגון של אין סוף, וניסיון לייצר עוד ועוד תוכן יחד עם מיקודו וארגונו, במקום לעסוק בקיצוצו כפי שעבדו בעבר.
The request cannot be completed because you have exceeded your quota.
תוכן דיגיטלי ואין סוף
2) מטלת חשיבה 6 – חשוב על אתר שמוכר נעליים בצורה מקוונת, ואחרי סיים לבנות עמוד מחירה לכל סוג נעליים שקיים בחנות הוא רוצה לייצר לעצמו קידום מבוסס תוכן. יש לו תקציב מוגבל של 2000 שח ליצירת תוכן, כאשר יצירת כל עמוד עולה 100 שח – בנה בטבלת אקסל את 20 העמודים שלדעתך צריכים להופיע באתר כזה (רק כותרות).