שיטות מחקר בחקר שווקים - ראיונות

מה לומדים בשיעור?

זהו השיעור הXX בקורס חקר שווקים טכנולוגיים.

נושא השיעור:

שיעור זה יתמקד בשיטת מחקר השווקים מהמוכרות והבסיסיות ביותר – סקרים וראיונות. על אף שאלו הם כלים בסיסים על מנת שיגיעו למיצוי יש לתכנן ולהתכונן אליהם נכון.

מהלך ומטרות השיעור:

  • הבנת חשיבות מבנה הסקר
  • הכנת סקר בן 20-10 שאלות בעבור הפרויקט או העסק שלכם
  • היכרות עם סוגי ראיונות שונים
  • גזירת התנהגות צרכנים, פתרונות ליעול וכיצד ניתן לבדוק אותן על סמך נתונים קיימים
  • בניית מבנה ראיון בעבור הפרויקט או העסק שלכם

משך השיעור:

סרטונים מתוך השיעור

בניית סקר לבחינת הצעת ערך

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

ראיינות מטלה מקדימה

מבוא לביצוע ראיון בחקר שוק – חקר שווקים ראיונות חלק 1

הצגת מטלה: תכנון ראיון לזיהוי צרכים ובחינת פתרון – חקר שווקים ראיונות חלק 2.

ארטיפקטים בראיונות

חקר שווקים ראייונות – מטלה 2

סרטונים אלו הינם רק טעימה מהשיעור (ומהקורס כולו). תוכלו לקבל גישה לכלל תכני הקורס באמצעות הזנת הפרטים שלכם בטופס הזה. מאחר וכרגע האתר בשלבי התהוות והתכנית עולים בו תוך כדי התקדמות הקורס במכללות ובאוניברסיטאות הגישה לתכני הקורס הינה חינמית, אך בתום הסמסטר במוסדות להשכלה גבוהה תהיה בתשלום.

לכלל השיעורים בקורס ניתן להיכנס לעמוד חקר שווקים דיגיטליים.

תוצרים לדוגמא

להלן כמה תוצרים של סטודנטים מהעבר במטלות שיעור זה:

הזמנת גישה לקורס או שיעור
פרטי הפונה (חובה למלא)